wtorek, 7 maja 2013

Wyróżnienie

Dostałam od Aliny z Aliwero wyróżnienie. Dziękuję :) Tak miła wiadomość w środku nocy :)), by nie robić zaległości czym prędzej dodaję posta i odpowiadam na pytania. Ja nie będę nominowała żadnego bloga. Jest tak wiele cudowności w sieci że aż trudno wybrać. By przekonać się co mnie urzeka, wystarczy obejrzeć moją listę blogów :) 

 Pytania od Aliny :

1. Najchętniej tworzę... biżuterię, by każda mogła podkreślić swoje JA
2. Dla kogo? dla kobiet małych i dużych
3. Co otrzymujesz w zamian? czasem dobre słowo, czasem pieniądze.
4. Czy często oddajesz swoje prace? Tak, dosyć często. Zawsze jest jakaś okazja by je komuś sprezentować.
5. Ulubiona pora dnia...poranki, kiedy to mogę z dzieciakami pobrykać po łóżku, ładujemy wtedy wszyscy baterie. Później lubię kiedy idą spać w południe a ja mam czas na koraliki ;)
6. Relaks w ciszy czy przy muzyce? przy muzyce.
7. Jaką muzykę preferujesz? taką , która mnie urzeka, na szczęście nie jestem ograniczona żadnym gatunkiem muzycznym.
8. Perfekcyjny porządek, czy artystyczny bałagan? Po chwili artystycznego bałaganu wolę jednak ten porządek.
9. Zdrowe posiłki, czy jak najszybsze posiłki? Zależy od chwili. Czasem przeważa ta szybkość.
10.Czy w kuchni potrafisz realizować się artystycznie? Tak. czasem mam "ten dzień" by coś wyczarować z niczego.
11.Czy starcza Ci czasu na realizację wszystkich pomysłów? Niestety nie. Ale zawsze mi się wydaje że może następnym razem mi się uda.

Zachęcam również do odwiedzania strony Aliwero. Alina jest bardzo wszechstronnie utalentowana. Jest co podziwiać. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...