sobota, 14 września 2013

Candy- do wygrania Caprice !

Dokładnie rok temu wpisałam swój pierwszy post. Było podekscytowanie i pierwsza fascynacja bloggerem. Traktuję to jako swoją pracę, choć raczej dorywczą.... Rozwijam dalej swoje hobby. Na początku kręcił mnie haft koralikowy, teraz wolę tkać koralikami, choć pewnie do haftu jeszcze nie raz wrócę.
Każde Wasze odwiedziny, każde dobre słowo "karmi" mojego bloga oraz moje koralikowe ego :))))) . Jesteśmy tak stworzeni, że nie potrafimy obejść się bez drugiego człowieka, od jego zdania, opinii, chęci współpracy, choćby siedział wiele km dalej przy swoim komputerze. Dziękuję wszystkim regularnie odwiedzających mojego bloga. A tych nowych zapraszam częściej :)
Tym czasem proponuję Wam CANDY, do wygrania CAPRICE jako nagroda główna. Tylko taka Twoja, prywatna. Szyta przeze mnie na miarę. Osoba która zostanie wylosowana podsuwa mi kolory oraz rozmiar ręki a ja mam miesiąc by bransoleta do Niej dotarła. To nagroda pierwsza.
Jako nagroda pocieszenia proponuję kolczyki- niespodziankę ;) w Twoich kolorach.

Zasady mojego candy:
- dodaj komentarz pod tym postem , że chcesz wziąć udział w zabawie, zostaw swój adres bloga w komentarzu, jeżeli nie masz bloga napisz o tym.
- napisz swoją paletę kolorów którą byś chciała mieć w swojej caprice (maks.6 kolorów),
- Dodaj mój blog do obserwowanych, (będzie mi miło jeżeli również polubisz amirkoraliki na fb lub dodasz mnie do grona znajomych),
- podlinkuj ten obrazek u siebie a blogu,
- wysyłka na terenie Polski ,
- zabawa trwa od 14.09 do 14.10.



Zastrzegam sobie prawo do ostatecznego wyboru kolorów (np. miętowy dla każdego może oznaczać mimo wszystko co innego). Jeżeli jesteś zdecydowana znając nazewnictwo Fire Polish że np. chcesz light sapphire ab, bardzo mnie to cieszy, jednakże wszystkie wymienione przez Ciebie kolory muszą być aktualnie w ofercie jednego sklepu w którym się zaopatruję.
Zastrzegam sobie również prawo do wydłużenia czasu realizacji, jeżeli nie będzie wszystkich kolorów w sklepie , czekamy na dostawę :)))

ZAPRASZAM

74 komentarze:

  1. Mój blog to http://soutache1.blogspot.com. Mnie marzy się caprice w kolorach czarnym i białym, w "pojedynczych" paskach. Ideałem byłyby matowe, ewentualnie zamiast białego mógłby być bardzo jasny beżowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji roczku życzę następnych i też się piszę te caprice to moje marzenie:) Baner wisi.Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Adres bloga: http://berettamp.blogspot.com/ Obserwuję od kilku dni i od razu trafiam na candy! ;)Mój typ kolorystyczny, to występująca tu na blogu czerwono-czarna (przepiękna!!!) lub wrzosowa (łagodniejsza, ale równie urocza). Jeśli wrzosowa, to może z niewielkim dodatkiem pomarańczowego, ale tylko akcent - wg. wizji autorki ;)
    Niecierpliwie czekam na losowanie! Bez względu na candy będę regularnie zaglądać.
    A tak z ciekawości: ile czasu zajmuje wykonanie "kapryśnej"? Bałam się zawsze za to zabrać, bo wydaje się to strasznie skomplikowane....
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja życzę jeszcze mnóstwa wspaniałych pomysłów na biżuty :)

    Adres mojego bloga: http://kasiulasutaszowo.blogspot.com/

    Jeśli chodzi o kolorki, to wyszukałam na beading.com.pl: Matte Cobolt, Cobolt, AB Matte Jet i odrobinę koloru Ruby :)

    Pozdrawiam gorąco ;) Banerek już wklejony na pasku bocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Twoja wrzosowa caprice byłaby spełnieniem marzeń. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Zresztą wszystkie są piękne i wyjątkowe. Banerek już na blogu. No i gratulacje z okazji roczku. Życzę Ci Anetko jeszcze niejednego roczku, wielu genialnych prac i głowy pełnej pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również staję do kolejki :) . A gdybym może jakimś cudem wygrała to zestaw kolorów podam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Życzę kolejnych lat fascynacji koralikami, poznawania nowych technik i rozwijania pasji. :)

    Caprice robisz piękne więc i ja się zapiszę. Kolorki to coś z moich ulubionych zieleni i brązów.

    http://tiby5.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję od niedawna i już candy :))))))))
    Mój blog http://saphi87.blogspot.com/
    Nad kolorkami pomyślę, bo Twoje caprice są tak piękne i idealne, że trudno się zdecydować :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ach ach ach! oczywiście że się zapisuję! przydałaby mi się caprice do kompletu moich kolczyków! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się z radością i niecierpliwie czekam na wskazanie szczęściary ( może mnie ! ? mnie ? ! mnie! :o) Bardzo mi się podobają kolory użyte do Capriski na banerku (elfio- wodne- niebieskości). Serdecznie pozdrawiam Ala z http://domzmozaikami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne piękności - oczywiście zapisuję się. Blog zaobserwowany, banerek już u mnie jest na http://plonacemotyle.blogspot.com/ Mi się marzy caprice we wszystkich odcieniach szarości - od jaśniutkiego aż po prawie czarny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wytrwałości i życzę wielu kolejnych postów :)

    Bardzo marzy mi się taka caprice

    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    preferuję piękną kompozycję z kolorów : od czarnego poprzez popiele i szarości, aż do srebra :)
    więc pozostawię Ci dużą dozę swobodnego doboru odcienie i tego ile dokładnie kolorów użyjesz
    Wierzę w Twój dobry gust :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że Twój blog ma już roczek, mam nadzieję, że ja dotrwam chodź do tego roku ;] http://bizuwizu.blog.pl/ bardzo lubię kolor niebieski i brązowy, dlatego chciałabym mieć coś niebieskiego w różnych odcieniach albo brązowego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że Twój blog ma już roczek, mam nadzieję, że ja dotrwam chodź do tego roku ;] http://bizuwizu.blog.pl/ bardzo lubię kolor niebieski i brązowy, dlatego chciałabym mieć coś niebieskiego w różnych odcieniach albo brązowego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką przyjemnością spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafiłam do Ciebie z blogu Kadoro,za przepiękną bransoletką Cprice.
    Pobuszowałam po Twoim blogu,piękne rzeczy wyczyniasz z koralików,jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Gratuluję rocznicy w świecie blogerskim, z przyjemnością i nadzieją przyłączę się do grona świętujących z Tobą.
    Prowadzę bloga http://sutaszgochy-artsmak.blogspot.com/,co do moich preferencji kolorystycznych to lubię szarości, czernie, srebra,ale również zielenie w połączeniu z czarnym.Pozdrawiam Gośka.

    OdpowiedzUsuń
  17. z checią przyłączam się do Twojego candy
    niezwyklyzakatek.blogspot.com
    gdybym wygrała chciałabym odcienie emerald w połączeniu z alabastrowym malachitem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. O jezu, jakie cudowności ;) Dopiero dzisiaj trafiłam na Twojego bloga, ale i tak zostanę na dłużej :)
    Mi z kolei marzyłaby się Caprice w kolorach tęczy ! :) Na pewno wyglądałaby cudnie :)
    Zaobserwowane, polubione na facebooku :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    olcikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje roczku i życzę kolejnych tak owocnych:) Trafiłam tutaj przez przypadek i pozostanę na dłużej:) Raczkuje dopiero w koralikowych pracach dlatego z miłą chęcią zapisuje się w kolejce:) A kolory fiolet, ciepły żółty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo się cieszę z Twojego Candy! sama robiłam Caprice z Twojego tutoriala i wiem jakie to pracochłonne. Mimo że potrafię je robić to jeszcze nie mam swojej. Może u Ciebie mi się uda! Bardzo bym chciała Caprice w kolorze tęczowym :) Zapraszam do mnie na www.coral-amour.blogspot.com na moje Candy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję pierwszych urodzinek bloga:) Od jakiegoś czasu się zbieram aby taką zrobić ale jakoś nie mogę. Może u Ciebie szczęście mi dopisze:) Poprosiłabym coś w kolorze chabrowym :)

    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. bransoletka cudna:) biorę udział
    mój blog http://meeg1990.blogspot.com/
    na fb lubię jako Magda Meeg
    obserwuję jako meeg1990
    a kolory? śliczna była by w kolorach jesieni:) np. bordowy, pomarańczowy, czarny, czerwony, brązowy, fioletowy

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe prace tworzysz i pokazujesz na swoim blogu więc jak tu się nie zgłosić! ;)
    Dlatego zgłaszam się z ogromną przyjemnością. Niestety nie mam bloga, ale planuję go w najbliższym czasie założyć :) Jeśli chodzi o kolory to takie jakie jak są na obrazku dla mnie są wprost idealne.
    Pozostaje mi tylko trzymać kciuki

    Pozdrawiam
    Suzie

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam! Rękodzieło, które prezentujesz na tym blogu, jest przepiękne!
    Moja ukochana kolorystyka to: fiolet, turkus, chabrowy, zielony, morska zieleń... Takie trochę "pawie oczko" ;)

    mój blog to sutasz_agi.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Na caprice "choruję" już od dawna, więc z wielką chęcią się zapiszę :)

    Mój blog to www.koralikowamania.blospot.com, banerek już umieszczony.

    A kolory... Podoba mi się ta kolorystyka z banerka, lub ta szmaragdowa, którą pokazywałaś jakiś czas temu, tak więc wszelkie odcienie szmaragdowej zieleni i teal, czy jakiś turkusów wchodzą w grę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam:) Jak tylko zobaczyłam baner nie mogłam nie spróbować szczęścia!:) Piękne są te Twoje caprice! Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z koralikami, ale mam nadzieję, że kiedyś też dojdę do takiej perfekcji!:) Kolorystyka dla mnie to taka jeansowa, czyli niebieskości:) Do obserwatorów już dodałam, teraz biorę się za "zawieszenie" banerka.
    mój blog to http://magdalena-handmade.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. aż nie możliwe że można takie cudo wygrać, ja co prawda miłośniczką jestem niebieskości i zieleni ale tym razem postawię na jasne beże, biały, srebrny, kremowy itp :)
    Bannerek zawieszony na http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję roku bloga :)
    Oczywiście zgłaszam się do zabawy. Obserwuję jako Anka.
    A jeśli chodzi o wybór kolorów, to lubię wszelkiego rodzaju zielenie, od trawkowych do szmaragdowych, morskich.
    Banner na blogu http://bormisdbr.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudeńka tez chce takie umieć robić:) Zacznę ćwiczyć:) Do candy się przyłączam zapraszam do mnie http://wolanka.blogspot.com/. ( a co do kolorystyki to lubię zielenie te ciemniejsze, brązy ,ceglasty pomarańcz)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja się dopisuję do kolejki na wersję w brązach/złocie/miedzi ewentualnie w grę wchodziłyby wrzosy/lawenda. Gratuluję i życzę kolejnych równie twórczych lat :)
    Zapraszam w odwiedziny do mnie: http://agaopalinska.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudeńko :) I ja spróbuje szczęścia :)
    http://trojandowo.blogspot.com/
    A kolory takie jak na banerku - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się przyłączam!
    http://daydreamsdrop.blogspot.com/

    Kolory.. trudny wybór.. wszystkie Twoje caprice są piękne: niebieska, wrzosowa.. ew. żeby Cię nie zanudzić mogłabym wybrać jakieś połączenie beżów brązu i różu :]

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna ta bransoletka. wiele razy próbowałam takich plecionek ale niestety nie wychodzi mi. Może będę miała szczęście i wygram ją u ciebie. Moje kolory to fiolet i róż we wszystkich odcieniach.
    Blog :http://evulsianka.blogspot.com/
    Pozdrawiam w z niecierpliwością czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam to i ja ustawiam się w kolejce pozdrawiam Sylwia i zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo chętnie wezmę udział , info na pasku bloga http://kartkomaniaczki.blogspot.com/, paletę jeśli wygram podam ...jeśli jeśli uda się

    OdpowiedzUsuń
  36. To co tworzysz, jest naprawdę śliczne. Bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie, bo uwielbiam koraliki :) Mój wybór kolorów - multikolor !!!
    Mogę Cię również zapewnić, że będę zaglądać częściej. Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Trafiłam do Ciebie przypadkiem i nie mogę się napatrzeć. Przepiękne prace, już zapisałam się do obserwatorów, polubiłam na FB, zgłosiłam do zabawy. Oczywiście nie mogę się zdecydować na kolory piękne są wszystkie ale mnie najbardziej podobają się jednokolorowe biała , czarna, szmaragdowa i szara. Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też biorę udział:)może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bossskie! ustawiam się w kolejce, choć nie mam szczęścia do takich zabaw... ale nie mogę się oprzeć :)
    Z kolorków takich jak na banerku byłabym bardzo zadowolona, z kombinacji czarno-szaro-srebrnych też, albo... czarny z czymkolwiek ;)
    Pozdrawiam :)
    http://jaskiniacafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolejnych wspaniałych lat blogowania życzę :)))
    Ojej i mi się marzy takie cudeńko może być i w brązach lub w zieleniach lub ta- jest prześliczna :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam chęć udziału w candy bo bransoletka jest naprawdę urocza, jeżeli chodzi o kolorystykę to jeżeli udałoby mi się wygrać to zdaję się na Ciebie. Banerek na ja-sabina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy.Marzy mi się nagroda w kolorach: czerwień i chaber, uwielbiam połączenia zdecydowanych kolorów. Serdecznie pozdrawiam - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się .Ta Capri ma piękne kolory.
    Uwielbiam odcienie szarości,czerń,z dodatkiem turkusu.
    Mój banerek to- http://justka145.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się :) obserwuje i banerek jest u mnie na blogu :)
    a kolory może jakieś z czarnym, szarym, brązowym i ciemną zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Marzy mi się taka cudna bransoletka ;) Dla mnie oczywiście - wszystkie odcienie fioletu, bez względu na nazwę ;)
    Obserwuję jako Monia Fioletowa, na FB zamykam pierwszą 50tkę jako Monia D. ;) Buziaki ;)

    A banerek: fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Super. Zapisuję się.
    www.ewelina-lis.blogspot.com
    bransoletka może być w zieleni (różne odcienie)
    lubię na FB, obserwuję.
    zaraz wstawiam banerek

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! Oczywiście ja także się ustawiam w kolejce.
    Mój blog: robotkinatalii.blogspot.com
    Kolorki jakie bym chciała to czernie i szarości ( może być też trochę srebrnego, perłowego)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśłi mogę coś jeszcze dodać do typów kolorystycznych, to cudowne bylyby kolorki "zmrożone":)

      Usuń
    2. Jeśli mogę coś jeszcze dodać w sprawie kolorów, to cudowne są koraliki "zmrożone"

      Usuń
  48. extra candy...marze o takiej bransoletce więc oczywiscie wezme udział....
    mój blog to muliniane-cudenka.blogspot.com
    obserwuje jako Julka H.
    e-mail juliahalaszko1999@vp.pl
    jesli chodzi o kolory to szary,czarny i srebrny......
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapisuję się jako wielbicielka czerni i różu we wszelkich odcieniach ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniała bransoleta, jak dla mnie pelata kolorów z baneka jest idelana. Zachwyciły mnie te morskie odcienie, dla takiego morskiego ducha jak ja byłaby idealna.
    Zapraszam równiez do mnie http://sail-fast-live-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. biore udział! ;)
    ayuna-chan.bloog.pl -mój blog ^^
    najbardziej chciałabym tą na obrazku, turkusowo niebieską ;)
    obserwuje jako Ayuna-chan
    polubiłam na fb ;)
    obrazek znajduje się w notce ;)
    buziaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. Serdeczne gratulacje z okazji 1 roczku i życzenia wielu kolejnych !!!
    Piękną biżuterię tworzysz i w dodatku dzielisz się swoją wiedzą.
    Twoja bransoletka jest przepiękna - z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją o niej pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję jako Terenia.
    Na kolor nie mogę się zdecydować, ale wybieram jednokolorową na czarnej lub szarej siatce w zależności od wybranego koloru "przodu".
    Wybrałam takie kolory AB Garnet, AB Oxblood, AB Siam Ruby, Blue Iris Siam Ruby lub zupełnie inna tonacja - Blue Iris Rosaline. Wymieniłam tyle różnych, ponieważ nie miałam ich w ręku, a Ty wiesz najlepiej i na pewno wybierzesz idealnie jeden z nich.
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się! Cudowne są Twoje bransoletki.
    Nie mam bloga, obserwuję Cię jako Mariola
    Udostępniłam informację na FB: https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/517801378312045
    Wybieram taką bransoletkę jak ta: http://amirkoraliki.blogspot.com/2013/08/wrzosowo.html
    mariola.wisnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się i ja :) Kolorki lubię szarości z akcentem. Ale aby ułatwić sprawę, podoba mi się kolorystyka pierwszej tutaj http://amirkoraliki.blogspot.no/2013/08/grubaski.html :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje jesienne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję i życzę kolejnych stu:)
    www.elfarotesoro.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję cierpliwości i umiejętności. W kolorach niebieskich, takich jak bransoletka z candy lub jesiennych liści - zresztą każda byłaby spełnieniem marzeń. Nie mam bloga. malges@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Dalszego, pełnego pasji, radości i satysfakcji blogowania oraz koralikowania życzę!
    Dołączę do tego długiego ogonka.
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
    FB - roma roma

    OdpowiedzUsuń
  58. Ustawiam sie po to cudeńko :D
    http://pasjejustychy.blogspot.com/
    Bransoleta ze zdjęcia jest wspaniała wiec wybrałabym w takiej kolorystyce,
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje i życzę kolejnych:)
    http://beading-passion.blogspot.com/
    Moje kolory to dokładnie taka jak wstawiłaś 26.08.2013 czyli wrzosowa :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratulacje, czekamy na kolejne rocznice i piękną biżuterię :)
    http://beading-passion.blogspot.com/
    Moje kolory to wrzos - taka jak wstawiłaś 26.08.2013

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepiękna bransoletka, zazdroszczę cierpliwość bo ja bym wymiękła po pierwszym rzędzie. Banerek umieściłam na moim blogu, wiec zapraszam z wizytą na początki mojego blogowania http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ . A jeśli chodzi o kolorystykę , to bardzo podoba mi się połączenie kolorów twojej bransoletki brązy z niebieskim http://amirkoraliki.blogspot.com/2013/08/grubaski.html lub bransoletka wrzosowa jest niesamowita. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  62. http://zachciewajki.blogspot.com/
    moja paleta to: czerń, granat i błękit

    OdpowiedzUsuń
  63. piekne a jak czlowiek przy nich pokornieje...

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale piękna... nie mogłabym przejść obojętnie przy takiej wspaniałości :)
    hmmm... paleta barw? ciężko określić... ale bransoletka która znajduje sie na zdjeciu jest idealna więc myślę, że taka paleta barw może być :)
    Banerek jest już u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Obserwuję jako: Magda Wrona

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Tworzysz piękności więc zgłoszę się i spróbuję swojego szczęścia.. a Tobie życzę dalszych pięknych prac i rozwijania talentu!!!
    baner u mnie : powiew-orientu.blogspot.com
    fb nie mam ale obserwuję jako oriental girl 888
    kolory..hmm.. pewnie i tak nie wygram ale marzyłaby mi się taka w kolorach : fiolet, złoto, bordo

    OdpowiedzUsuń
  66. Szczerze? Nie wiem za duzo o doborze kolorów więc jesli by mi się udało to będę polegac w wyborze na tobie ;)
    Ta branzoletka na zdjęciu jest śliczna^^ Albo cos w odcieniach różu+fioletu ;)
    Moje dwa ulubione zestawy barw ;) niebieski z turkusem i róż z fioletem ;)
    Obserwuję jako Akiria Aluria
    Dodałam banerek w zakładce rozdania na moim blogu: http://akiriada.blogspot.com/
    Zapraszam i pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Oczywiście że chcę się zapisać na takie cukiereczki. Moje kolorki to czarny i fioletowy. Mój blog http://ffinezyjnie.blogspot.com/ Banerek wklejony :-)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  68. Przepiękna! Bardzo chętnie stanę w kolejce po to cudo :)
    Moje kolory to czarny i wszelakie szarości oraz biel.
    Podobnie jak i Ty rozwijam swoją pasję prowadząc blog o swoich pracach i już dzisiaj zapraszam do siebie (niebawem i u mnie rozdanie) :)

    Obserwuję i lubię na FB jako facebook.com/czikihoops

    Banerek na: http://czikihoops.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Z przyjemnością biorę udział w zabawie i gratuluję blogowego roczku:) Tak bardzo zachwyciłam się Twoją czarną caprice (http://amirkoraliki.blogspot.com/2013/06/caprice-znow-w-czerni.html) pełną elegancji, że nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba jak "tylko" otrzymać właśnie takie cudeńko:) Trzymam mocno kciuki i pozdrawiam gorąc:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudnie byłoby mieć takie cudeńko zrobione przez Ciebie :).

    Moja kolorystyka, to wszelkie odcienie brązu :).

    Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękna:-) kolejnych udanych blogowych latek:-)
    Wszystkie odcienie niebieskiego:-)
    http://abaloriosdemoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja i ja też łapkę w górę podnoszę, w kolejce się ustawiam i uśmiechy zostawiam.
    Dorota
    http://endorfinaartbox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...